Od dziś dostępna wysyłka Inpost Paczkomaty!

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy:

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient, który dokonał zakupu towaru w naszym sklepie internetowym, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru od kuriera lub odebrania go osobiście w sklepie stacjonarnym. Jest to tzw. prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, umożliwiające Klientowi zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Jeśli dostawa składa się z wielu produktów dostarczanych partiami, termin na odstąpienie od umowy liczony jest od momentu otrzymania ostatniej rzeczy przez Konsumenta.

Aby zgłosić chęć odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie takiego zgłoszenia drogą mailową na adres lub listownie na adres: WAB Sp. z o.o.
ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski. W zgłoszeniu prosimy podać następujące informacje:

  • Dane Kupującego
  • Numer zamówienia
  • Nazwę produktu i ilość zwracanych produktów
  • Numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócony koszt za dokonany zwrot
  • Numer przesyłki zwrotnej (co przyspieszy procedurę zwrotu środków) lub uzupełnić i odesłać drogą mailową dostępny formularz odstąpienia od umowy

Towar zakupiony należy odesłać wraz z uzupełnionym dokumentem na adres:

WAB Sp. z o.o. ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski z dopiskiem "ZWROT ZAMÓWIENIA NR (...)".

Zwrot środków pieniężnych nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia nieużywanego* produktu na powyższy adres.

*Jeśli towar przekracza używanie w granicach zwykłego zarządu, wartość produktu zostanie zmniejszona wprost proporcjonalnie do ubytku wartości zwracanej rzeczy (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, art. 34 ust. 4). W takim przypadku pracownicy poinformują o proponowanej kwocie zwrotu. Jeśli Klient nie zgodzi się na zaproponowane rozwiązanie, produkt w porozumieniu z Klientem zostanie odesłany. Koszty odesłania produktu ponosi Sprzedający.

 

Reklamacja gwarancyjna:

Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie gwaranta do usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy, a także uprawnienie Klienta w przypadku, gdy nabyty produkt nie posiada właściwości określonych w ofercie. Termin ochrony gwarancyjnej zazwyczaj wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży (wystawienia dokumentu). Dokładne warunki gwarancyjne są zawarte w dokumentach dołączonych bezpośrednio do produktu.

 

Rękojmia:

Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt drogą mailową na adres lub listownie na adres: WAB Sp. z o.o. ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:

  • Dane Klienta
  • Numer zamówienia
  • Adres doręczenia przesyłki
  • Nazwę przedmiotu reklamacji (pełna nazwa produktu, model)
  • Opis usterki
  • Żądanie Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji (usunięcie wady, obniżenie ceny, wymiana produktu, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)

Decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji zostanie wydana w ciągu 14 dni.

W przypadku nieścisłości lub braku informacji, Klient zostanie poproszony przez Sprzedającego o uzupełnienie brakujących informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni, termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony maksymalnie do 60 dni. Klient zostanie poinformowany o takim stanie rzeczy w najszybszym możliwym terminie.

Sprzedawca: WAB Sp. z o.o.
ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski
NIP: 8231637090
KRS: 0000336590

Infolinia +48 515 510 845

[email protected]

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium