Odstąpienie od umowy:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient, który dokonał zakupu towaru w naszym sklepie internetowym, ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru od kuriera lub odebrania go osobiście w sklepie stacjonarnym. Jest to tzw. prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, umożliwiające Klientowi zapoznanie się z towarem i rozważenie zakupu. Jeśli dostawa składa się z wielu produktów dostarczanych partiami, termin na odstąpienie od umowy liczony jest od momentu otrzymania ostatniej rzeczy przez Konsumenta.
Aby zgłosić chęć odstąpienia od umowy, prosimy o przesłanie takiego zgłoszenia drogą mailową na adres lub listownie na adres: WAB Sp. z o.o.
ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski. W zgłoszeniu prosimy podać następujące informacje:
- Dane Kupującego
- Numer zamówienia
- Nazwę produktu i ilość zwracanych produktów
- Numer rachunku bankowego, na który ma zostać zwrócony koszt za dokonany zwrot
- Numer przesyłki zwrotnej (co przyspieszy procedurę zwrotu środków) lub uzupełnić i odesłać drogą mailową dostępny formularz odstąpienia od umowy
Towar zakupiony należy odesłać wraz z uzupełnionym dokumentem na adres:
WAB Sp. z o.o. ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski z dopiskiem "ZWROT ZAMÓWIENIA NR (...)".
Zwrot środków pieniężnych nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dostarczenia nieużywanego* produktu na powyższy adres.
*Jeśli towar przekracza używanie w granicach zwykłego zarządu, wartość produktu zostanie zmniejszona wprost proporcjonalnie do ubytku wartości zwracanej rzeczy (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, art. 34 ust. 4). W takim przypadku pracownicy poinformują o proponowanej kwocie zwrotu. Jeśli Klient nie zgodzi się na zaproponowane rozwiązanie, produkt w porozumieniu z Klientem zostanie odesłany. Koszty odesłania produktu ponosi Sprzedający.
Reklamacja gwarancyjna:
Gwarancja to dobrowolne zobowiązanie gwaranta do usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy, a także uprawnienie Klienta w przypadku, gdy nabyty produkt nie posiada właściwości określonych w ofercie. Termin ochrony gwarancyjnej zazwyczaj wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży (wystawienia dokumentu). Dokładne warunki gwarancyjne są zawarte w dokumentach dołączonych bezpośrednio do produktu.
Rękojmia:
Aby zgłosić reklamację, prosimy o kontakt drogą mailową na adres lub listownie na adres: WAB Sp. z o.o. ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
- Dane Klienta
- Numer zamówienia
- Adres doręczenia przesyłki
- Nazwę przedmiotu reklamacji (pełna nazwa produktu, model)
- Opis usterki
- Żądanie Klienta co do sposobu rozpatrzenia reklamacji (usunięcie wady, obniżenie ceny, wymiana produktu, odstąpienie od umowy, jeśli wada jest istotna)
Decyzja co do sposobu rozpatrzenia reklamacji zostanie wydana w ciągu 14 dni.
W przypadku nieścisłości lub braku informacji, Klient zostanie poproszony przez Sprzedającego o uzupełnienie brakujących informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni, termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony maksymalnie do 60 dni. Klient zostanie poinformowany o takim stanie rzeczy w najszybszym możliwym terminie.
Sprzedawca: WAB Sp. z o.o.
ul. Wolności 4, 08-300 Sokołów Podlaski
NIP: 8231637090
KRS: 0000336590